Jóvenes Científicos – STEAM Makers

Jóvenes Científicos / sTeam Makers es un proyecto sin ánimo de lucro y con carácter Asociativo de Leader Dreams «for Kids» que tiene como finalidad ayudar a los jóvenes (10-18 años) a desarrollar un carácter libre y emprendedor que les permita luchar por sus ideas y alcanzar sus sueños. A través de distintas actividades se busca que los participantes aprendan a superar obstáculos por sí mismos, desarrollen un pensamiento crítico y adquieran la capacidad de aprender a aprender. Es una educación orientada a la adquisición de competencias que, en su desarrollo, asimila conceptos científicos, artísticos y culturales.

 

 

Aunque nuestros proyectos pueden ser calificados como STEAM (Ciencia, Tecnología, Ingeniería, Arte y Matemáticas), nosotros preferimos estructurarlos (en una primera fase) en tres categorías que confluyen como actividades de un único proyecto multidisciplinar. Son las categorías: Lúdica, Tecnológica y de Comunicación.

 

Los participantes trabajan en un proyecto desarrollando su capacidad creativa y de construcción. Son Makers en el sentido ya extendido del término (Arduino, Apps, etc.), pero también son Makers de la Comunicación (diseño de marca, vídeo, audio, imagen, etc.), y Makers de Equipo: La categoría Lúdica, además de ayudar a que los chicos estén motivados, sirve para hacer equipo: crecer en conocimiento propio, empatía y creatividad.

 

Las actividades confluyen en un único proyecto con un producto final (un juego): se estudia el mercado (empresa-equipo), se diseña un producto (ingeniería-tecnología), y se aprende a venderlo (campaña publicitaria-comunicación). De esta manera las diferentes actividades se unen en un auténtico proyecto empresarial, en el cual los chicos hacen realidad un sueño/idea.

 

Esta actividad es especialmente interesante para un colegio/instituto porque toca los fundamentos de la educación 3.0 (educación por proyectos, aulas invertidas, abiertas…). En realidad, ese es el núcleo y motor de Leader Dreams for Kids: servir de ensayo a la Educación del siglo XXI para, así, facilitar su implantación. Además, por ser proyectos atractivos y visuales, es fácil darles publicidad que redundaría en mayor visibilidad para el centro educativo.

ROBÓTICA CREATIVA – OBRADOIRO

Descrición: Descubre o fascinante mundo da robótica nun obradoiro único que combina aprendizaxe, creatividade e diversón. Adaptado ás idades e niveis dos participantes, este taller emprega ferramentas como LEGO (EV3, Spike e WeDo), Micro:bit e Arduino para achegar a tecnoloxía dunha forma práctica e entretida. Actividades principais: Montaxe e programación de robots. Experimentación con sensores…

Obradoiro: «Autos Tolos» – Ciencia e Creatividade en Movemento

  Benvidos ao mundo dos «Autos Tolos», onde a imaxinación non ten límites e a ciencia se combina coa diversión!, neste obradoiro os participantes deseñarán, construirán e competirán cos seus propios vehículos «tolos». Non hai regras fixas, só unha: que o teu coche sexa único e teña o teu toque persoal! O noso auto levará…

✨ Obradoiro Creativo: Figuras de Luz para Levar á Casa! ✨

Título: Figuras de Luz para Levar á Casa! Descrición: Descobre a maxia de crear as túas propias figuras de luz! Neste obradoiro, os nenos e nenas aprenderán a dar forma á súa creatividade mentres constrúen pezas únicas que brillan no escuro. Cada participante deseñará e montará unha figura luminosa, aprendendo conceptos básicos de tecnoloxía e…

OBRADOIRO: «MADAME CURIE E A MAXIA DA RADIOACTIVIDADE» – Ciencia en feminino

Prepárate para unha aventura luminosa e científica onde descubriremos a historia dunha das mentes máis brillantes da historia: Madame Curie! Sabías que foi a primeira muller en gañar un Premio Nobel? E non un, senón dous! Era unha auténtica pioneira na investigación sobre a radioactividade, unha forza invisible que cambiou o mundo. Que faremos no…

⚡Nikola Tesla e os segredos da electricidade – Obradoiro Tecnolóxico

Descrición: Descubre os misterios da electricidade e como revolucionou o mundo grazas ao xenio de Nikola Tesla. Neste obradoiro, os participantes aprenderán os conceptos básicos da electricidade e crearán os seus propios proxectos eléctricos de forma segura e divertida.   Obxectivos: Coñecer a vida e os inventos de Nikola Tesla. Entender os fundamentos da electricidade….

Videoclip «Bailando o Camiño»

No «Camiño das Estrelas» o peregrino enfrontará os seus medos mais íntimos. Coñecelos e aprender a «bailar» con eles, será o segredo do éxito: ¡ven! ¡acompáñame! ¡percorramos xuntos o Camiño do Heroe! Videoclip da canción «Bailando o Camiño» de David Alonso Rodríguez gravado en Cuatro Pasos – Escuela de Danza coa colaboración de Talentia (Colexio Maristas Santa Maria). Este…

Intro Videoxogo – Elexir Heroe

  Nesta versión do vídeo fixemos que o noso personaxe poida escoller as súas armas para percorrer o Camiño do heroe, o Camiño das Estrelas… onde afrontará os seus medos mais profundos e se encontrará cos personaxes míticos do Camiño das estrelas (Camiño de Santiago). Light Balance Kids é un programa educativo para traballar coa…

Marine Instruments

Espectacular #regatasolar #marineinstruments en Baiona @RegataMarine. Una experiencia que vamos a repetir. Educación por proyectos, aprendizaje STEAM.

0 comentarios

Team Makers II: «Les Luthiers»

Hemos comenzado un curso apasionante en el que los jóvenes van a aprender a construir instrumentos electrónicos musicales. Objetivo: crecimiento personal a través del desarrollo de un proyecto tecnológico y artístico. Diseñar y construir una batería electrónica con Arduino Edades: 10-16 años Lugares: – La Molinera y – Academia Team Makers

0 comentarios

Vieiro é «O Camiño das Estrelas»

Vieiro desenvolve diversos proxectos e actividades coa finalidade de axudar a os mozos ourensanos a dar o mellor deles, percorrendo o camiño do heroe, o camiño das estrelas. Porque unha estrela non só nace, se non que se ten que facer. Dentro dos proxectos de Vieiro sitúase Team Makers Kids que no ano 2019 desenvolveu…

Jóvenes Científicos: Academia Lean StartUp

Después de cinco años trabajando en distintos sitios de Ourense, abrimos una nueva y diferente academia en Ramón Cabanillas 10. Llámanos, ¡escríbenos! Nuestros proyectos son nuevos, originales: trabajamos la creatividad de los chicos, en equipo, con una finalidad (producto mínimo viable)… es un sistema ágil de emprendimiento donde cada niño se conoce y crece. Repetimos:…

O Xogo de Ender en Cervo – Ler conta moito

O venres 4 de setembro estivemos na Casa da Cultura de Cervo presentando o Xogo de Ender. A Casa da Cultura é espectacular, así como todo o concello, os seus rapaces (Nacho, Diegos, etc.), voluntarios (Bea…) e tralladores (Borja). Grazas a todos, tamén a Dolores, responsable de @cervocultura no concello e Hugo a quen lle…

App liga deportiva colegios

Meet&Code ha concedido 500€ a la Asociación Jóvenes Científicos para desarrollar un webinar sobre AppInventor. Resumen: Webinar de programación de aplicaciones para android con MIT AppInventor. La iniciativa surge de un grupo de alumnos que se dieron cuenta de que tendría éxito crear una app para seguir la liga deportiva interna del colegio. Como esta…

O Xogo de Ender

«O Xogo de Ender» está inspirado na novela «Ender’s Game» (1985) (película 2013): A Terra está en perigo de inminente invasión alieníxena, é necesario un almirante para liderar a última batalla. A través de xogos (gamificación: LASER TAG) os candidatos son probados ata atopar o «Elixido». O candidato ten que gañarlle obxectivo e intelixencia a…

Equipo Kids

Santi López
Proyectos
Jorge Prol
Ingeniería
Daniel Rodríguez
Diseño
Jaime López
Audiovisual